środa, 18 czerwca 2014

Zapowiedź drugiej części opowiadania

TAKING BACK MY LOVE


Każdy chłopak potrzebuje grzecznej dziewczyny, 
która będzie niegrzeczna tylko dla niego.

- Co się stało słodkiej, niewinnej Kendall, którą znałem?
- Umarła.

Tym razem, mści się na tych, którzy zabrali jej niewinność
i zabiera swoją miłość z powrotem.

Ludzie się zmieniają, a czas nie zatrzymuje się dla nikogo.

Nigdy naprawdę nie docenisz ludzi dopóki nie odejdą.

To był jeden krok do przodu, dwa kroki do tyłu.

Ona wraca, 
bardziej niebezpieczna niż kiedykolwiek.

Dalszy ciąg opowiadania Delusional.

BOHATEROWIE

Jason McCann

Kendall Dwayne

Justin Bieber




10 komentarzy:

  1. Omg bd 2 częściej wiiii ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o boże nie mogę się już doczekać!!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG już nie mogę się doczekać!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że już niedługo pojawiać się będą rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej mam pytanko. Kto gra Kendall?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurwa ciesze sie jak nienormalna!!!!!
    Kocham to!!!!
    Zycze ci powodzenia
    @wmedlasy

    OdpowiedzUsuń
  7. O ja pierdziele. Pierwsza część była niesamowita, ale druga to jest po prostu kosmos *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG *0* kolejna części juz nie mogę się doczekać *w*

    OdpowiedzUsuń
  9. to
    będzie
    mistrzostwo
    świata
    umarłam
    pa
    @yolowtihjus

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Layout by Celivia